Annuleringen en gemiste afspraken
Wanneer u uw afspraak niet kunt nakomen, laat u dit dan zo snel mogelijk weten.
Als u uw afspraak afzegt, verzet of mist:
- Meer dan 48 uur voor de afspraak
Geen kosten
- Minder dan 24 uur voor de afspraak
€75.00
- Minder dan 12 uur voor de afspraak
€95
- Gemiste afspraak
€95
Wanneer een afspraak niet werd geannuleerd, kan er pas een nieuwe ingepland worden na het betalen van de kost en een voorafbetaling van de volgende afspraak
Privay
Persoonsgegevens worden alleen gebruikt voor de afhandeling van de afspraak en niet aan derder verstrekt. (tenzij wettelijk verplicht)
Betalen in termijnen
Voor beurten- of maandabonnement is het mogelijk in termijnen te betalen: 1 voorschot en daarna resterende betalingen.
Wanneer u kiest voor 3 maanden dan betaalt u een voorschot en 2 resterende betalingen.
Wanneer u kiest voor 6 maanden dan betaalt u een voorschot en 5 resterende betalingen.
Voor de afsluiting wordt er gevraagd een akkoordverklaring te ondertekenen.
U stemt in met:
- betaling in termijnen
- innen van de volledige som bij het niet nakomen van betalingen
De betalingen gebeuren cash in het salon of online via de online agenda.
Achteraf betalen via overschrijving is niet mogelijk en hiervoor zal €10 per keer extra in rekening gebracht worden.
Bij niet-tijdige betaling is de klant in verzuim en zijn volgende kosten verschuldigd:
- incassokosten (conform wettelijk tarief)
- rente: 10% per jaar over het openstaande bedrag
- Alle gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten ter invordering
Bij betalingsterugtrekking of afwijzing (bv wegens onvoldoende saldo) wordt een kost van €50 per geval in rekening gebracht.
Vervaltermijn:
Bij twee opeenvolgende gemiste termijnen vervalt de betalingsregeling en is het volledige resterende bedrag direct opeisbaar.
De aanbieder behoudt het recht om de geleverde dienst op te schorten of te weigeren tot volledige betaling.
Geldigheid beurtenkaarten en maandabonnement
De kaart is 12 maanden geldig vanaf de aankoopdatum.
Dit om resultaten te garanderen.